Kopátsy Sándor PV 2013-01-21
A nyugati zsidóság eredete
Örömmel látom,
hogy a jelenlegi kommunikációs viszonyok között egy-egy téma széles körű
érdeklődést vált ki.
1976-ban jelent
meg az akkor már világhírű írónak, Arthur Koestlernek a Tizenharmadik törzs című könyve. Akkor csak hallottam róla, hogy
állítása szerint az európai zsidóség nagy többsége nem is a júdeai zsidók
utóda, hanem a zsidó vallásra áttért kazárok leszármazottja. Akkor csak azt
gondoltam, hogy ezt a Hitlernek kellett volna elmondani. Különben akkor már
László Gyulától hallottam erről. Ő vetette fel, hogy a honfoglalókkal érkező
kazárok, talán Aba Sámuel is, zsidók lehetettek.
36 évvel később,
egyszerre több forrásból érkezett hozzám, hogy Koestler véleményét a legújabb
genetikai elemzések igazolják.
Számomra a hír
ma más oldalról érdekes.
Azt számos
alkalommal leírtam, elmondtam, hogy jelenleg a világ két legképzettebb,
leggazdagabb etnikuma a távol-keleti kínai, és a nyugati zsidó diszpóra.
Mindkettő sikerét azzal magyaráztam, hogy üldözött kisebbségként mind a nyugati
puritán, mind a távol-keleti konfuciánus kultúrájú nép a befogadó környezete
fölé emelkedik.
A kínai
diaszpóra sorság nem ismerem eléggé, de az európai zsidóságét annál inkább.
Kezdetben az
európai zsidóság sikerét csak a kirekesztettségével, az üldözésével
magyaráztam. Mindig hozzátettem, hogy jókor és jó helyen voltak a polgárhiányos
társadalmú Európában. Annál sikeresebbek, minél nagyobb volt a polgárság
hiánya. Ez az előnyük megsokszorozódott a vasúthálózat kiépülése idején.
Erre a leginkább
a magyar példák vezettek rá. A vasúthálózat kiélése előtt, a vízi utaktól
távolabbi települések alig voltak árutermelők. A viszonylag olcsó áruk szárazföldi szállítása nagyon alacsony
hatékonyságú, vagyis drága volt. Az ilyen települések önellátásra rendezkedek
be. Csak a vasúti szállítás tette lehetővé, hogy az ország lakosságának nagy
többségét jelentő falvakból sok olyan termék, tojás, tej, dió, mogyoró, bőr,
toll, stb. csak a vasútnak köszönhetően, lettek áruk még akár akkor is, ha ezer
kilométerre találtak piacot. E termékekkel való kereskedésen gazdagodhattak meg
a szegény zsidók első generációi. Azok, akiket eltiltottak nemcsak a
földtulajdontól, de még a gettóikon kívüli lakhatástól is. Vagyis a zsidók többségének polgárosodása előtt a vasút nyitott
lehetőséget.
Ez bármennyire
nyilvánvaló, senki sem vetette fel a szállítási technika forradalma, és a
kereskedelme kényszerült zsidóság páratlan érvényesülése között oksági
kapcsolat lehet.
A vasutat
megelőzően, csak a kikötők jelentettek a távolsági kereskedelemre alkalmat.
Csak Európa ipari forradalom előtti történetét ismerem, és abban nyoma sem volt
a zsidók fölényének. Sokkal inkább kiemelkedtek a kikötők polgárai. A korabeli
irodalom tele van szabad a velencei, génuai, firenzei polgárok fölénye feletti
háborgással.
Aztán, az
óceánok meghódítsa után, előbb a németalföldi, majd az angol fölényről szóltak.
Érdekes módon,
fel sem vetődött, hogy e fölények mögött faji tulajdonságot keressenek. Annak,
hogy a zsidók fölényének faji oka van, nagyrészt a keresztény vallás volt az
oka. A kereszténység soha nem volt lépes megemészteni, hogy Krisztus és a
tanítványai zsidók voltak. Ezért, és nem reális gazdasági okokból, a keresztény klérus és teológiája kezdettől
fogva antiszemita volt.
A zsidó állam
létrejötte óta pedig sokszor találkozom azzal a problémával, mi az európai és a
mohamedán társadalmakból betelepült zsidók között óriási civilizációs különbség
van. Kiderül, hogy a kiemelkedő képesség csak az európai kultúrából bevándorló
zsidókban van.
A zsidók
kiemelkedő képességéra hivatkozóknak pedig azt mondom, hogy a kiemelkedő érvényesülési képesség csak a
nyugati zsidóságra igaz. A közel-keleti és afrikai zsidóság még a sokkal
elmaradottabb környezetből sem emelkedett ki. Csak azok a zsidók sikeresek,
akik a nyugati kultúrában nevelkedtek.
A Koestler által
felevetett tizenharmadik zsidó törzs léte számomra azért érdekes, mert arra
utal, amiről nem esik szó, hogy a zsidó vallás már jóval a kereszténység előtt
is terjedt. Vagyis ahhoz hasonló történt, mint, Szent Pálnak köszönhetően, a
kereszténységgel. A sok istent hívő pogánysággal szemben a keményen egy istent
hívó zsidó vallást más népek is átvették. Tehát a zsidó vallásra nem volt
jellemző a kemény anyajogúság, mint később. Így vették fel a zsidó vallást az
előtte pogány kazárok.
A Kazár
Birodalom szétesése, eltűnése után a kazár zsidók szétszóródtak, a többségük
nyugat felé. A térség földrajzi adottságának megfelelően, elsősorban csak a
nagyon korlátozott lehetőségeket jelentő szárazföldi kereskedelemmel
foglalkoztak, amiben nem válhatott jelentőssé a képességük.
Akkor változott
meg minden, amikor a vasúthálózat kiépülése megszázszorozta az áruk hatékony
szárazföldi szállítását. Ennek köszönhetően vált előbb Európa keleti felének,
majd a Nyugat egészének társadalmi, tudományos és gazdasági motorjává a
zsidóság. Az is valószínű, hogy ezek többsége genetikailag inkább kazár, mind
júdeai.
Ebből az is
következik.
- A Nyugat legfejlettebb etnikumát olyan zsidók
alkotják, kik valamikor, az időszámításunk előtt az 5.-7. században,
kazárokként vették fel a zsidó vallást.
- Izrael Állam megalapítóinak, naggyá
emelőinek többsége is genetikailag nem júdeai, hanem kazár.
Amennyiben ez
így igaz, jó lett volna, ha száz évvel korábban kiderül. Akkor Hitler, és az
antiszemiták nem antiszemiták, hanem antikazárok, vagy legalábbis antizsidók
lehettek volna.
Most pedig a
zsidókat gyűlölő arabok pedig meg akarnak szabadulni azoktól a kazároktól, akik
2500 éve, a mohamedán vallás megjelenése előtt, vették fel a zsidó vallást.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése