2014. október 7., kedd

Zsarolás

Kopátsy Sándor                PP                    2014-09-29

Zsarolás

A mai Népszabadságban Aczél Endre, a tapasztalt újságíró azon botránkozik, hogy a kormány egyik fontos államtitkárja azt tanácsolja a miskolciaknak, hogy válasszák újra a jelenlegi polgármestert, mert rosszul járnak, ha ellenzéki polgármestere lesz a városnak.
Az államtitkárral ugyan egyetértek, csak azzal nem, hogy ezt a nyilvánosság előtt mondta.
Ezt most azért írom le, mert tíz éve miskolci vagyok, és valaki megkérdezte, kit javasolok a három esélyes induló közül. Egyiket sem ismerem, de nem is az értékük, képességük, hanem Miskolc érdeke alapján mondom, maradjon a Fideszes. A város érdeke, hogy a polgármestere ne legyen ellenzéki.
Azon lehet vitatkozni, hogy milyen kormányzat lenne jó, de azon nem, hogy milyen van, és hogyan lehet ahhoz jobban igazodni. Hosszú életem során csak olyan rendszerek voltak, amikhez viszonyítva az Orbán az enyhék közé sorolható. Talán csak egyszer adtam olyan vezetőnek, Nagy Imrének tanácsot, akivel általában egyetértettem. De máig büszke vagyok a jó tanácsaimra.
Most Miskolchoz van kötődésem, annak akarok jót. Ez pedig akkor valószínűbb, ha Fideszes a polgármester.

Azt nem hiszem, hogy Aczél Endre rosszat akar Miskolcnak, de neki az erősebb ellenzék fonosabb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése